tisdag 23 september 2008

Senaste nytt

Jaha, dags att uppdatera...

Jag har varit på babysim idag, mkt roligt att se hur Liam trivs i vattnet, precis som sin mamma!

Har även sminkat igen- mamma Rosita blev tjusig under mina penseldrag. (Ska strax skicka bilderna till henne innan hon kreverar...)Samt uppdatera hemsidan.

I söndags var jag och mannen på buggkursens första lektion- riktigt roligt faktiskt och en mycket bra träningsform för att få bukt med mamma-magen! =) Ser fram emot att vinna utmaningen som jag har med min mor: den som gått ner mest av oss den 21 nov kl 17 får sina middagar betalda av den andra när vi den kvällen åker till Stockholm i dagarna 3...

Utgångsmått av mig: 71 kg, 91 cm midja, 98 cm höft. Mor: 61 kg, 81 cm midja, 95 cm höft. Må "minsta" kvinna vinna!

Rent tekninskt fick jag en kickstart, jag var nämligen hysteriskt sjuk igår och kunde inte äta plus buggen i söndags gjorde att jag redan gått ner nästan 1,5 kg!=) Happy happy
Här är jag idag, den 20 nov kommer nästa bild som visar en slimmad vacker kropp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha DU är ju helgalen!!

Rosita sa...

Åhh så kul att äntligen få se bilderna!!!

Trodde jag... *mutter, mutter* Min mail krånglar så jag får inte se nåt ändå *snyft*