torsdag 11 september 2008

Om bloggen

Jag har ju börjat skriva denna bloggen i syfte att förmedla tankar och känslor inför stundande (kanske)-graviditet, under graviditeten och så vidare men naturligtvis också om min nuvarande familjekonstallation dvs jag Staffan och Liam (och katterna Kosmos och Kritan- naturligtvis)!

Så nu har vi börjat på riktigt (utan att gå in på snuskiga detaljer...) men ni förstår säkert vad jag menar. Det känns skönt att kunna vara spontan igen utan att behöva bekymra sig om preventivmedel, avbrutet m.m. Det gör inget om det dröjer men det gör heller inget om det blir direkt. Jag har en lite mer avslappnad attityd gemte denna graviditet till skillnad mot hysterin, depressionen och diverse "UUUUUAAAAHHHH- JAG FÅR ALDRIG NÅGRA BARN!!!!"- utbrott som jag hade med Liam. Tänkte även att jag skulle publicera det lilla jag skrev när jag var gravid med Liam mest för skojs skull. Enjoy!!

1 kommentar:

Anna och Ronja sa...

Man blev allt lite tårögd och fick ryssningar:-) Du skriver väldigt bra. Kram