tisdag 16 september 2008

Kamera och familjebekymmer

Idag har vi skaffat en kamera till mig, en jättesöt liten samsung som jag ska ha när jag träffar mammagruppen, är på makeup-uppdrag mm.

Familjebekymmer ja...
Jo, jag skulle hälsa på Liams morfar för ett tag sedan men det gick inte för han hade så att säga trillat av vagnen. Då tyckte jag att nu har jag tagit hans bullshit i 26 år, nu får det fan vara nog. Så jag har inte pratat med honom sedan dess och Liam har inte fått träffa honom heller. Jag anser definitivt inte att det är hans mänskliga rättighet att få träffa Liam när han valde bort oss för ett par öl!
Nu var jag dock tvungen att gå upp där idag iaf för vi behövde ett par saker från lådorna som står hemma hos honom. Så nu är jag ganska känslomässigt dränerad och har lite huvudvärk men det går över. Jag ska ju träffa världens bästaste mammagrupp imorgon så nu är jag glad igen!! =)

Inga kommentarer: