tisdag 28 oktober 2008

28 oktober 2004

Det var höst och det närmade sig första lovet. Shit, jag hade inte upplevt ett lov sedan jag gick i gymnasiet så det kändes busigt. Det var dax för höstfest på Fridhems folkhögskola och jag skulle gå dit med min "kompis" Staffan som jag gick i samma klass med. Vi kom ju så bra överens ju...

Det visade sig att vi kom så pass bra överens att vi bestämde oss för att visa världen detta med en lång härlig kyss mitt på dansgolvet och vi har varit oskiljaktiga ända sen dess! Nu sitter vi här, 4 år senare- gifta, med hus mitt i skogen och en underbar liten pojke vid namn Liam.

Tack för 4 fantastiska år min underbara man! Låt oss fira massa fler!!!

ÄLSKAR DIG
då nu alltid

Din Lina

4 kommentarer:

Anonym sa...

härligt härligt härligt!!!!!!
det syns på er att ni är oskiljaktiga, hoppas ni har en riktigt fantastisk kväll

Rosita sa...

Men va underbart att höra!
Grattis!!

Anna och Ronja sa...

Härligt härligt när kärleken flödar. Grattis!!

Unknown sa...

Grattis på årsdagen!