söndag 5 oktober 2008

Gardiner, bugg och fruktsallad...

Jo idag var Liams mormor, "morfar" och moster på besök för det skulle sättas upp nya gardiner (vilket blev jättefint, ett riktigt lyft-speciellt för köket) och läggas golv i boden- som också blev suveränt bra! Min mamma har en förmåga att kommentera och ha åsikter om PRECIS ALLT men denna gången så tuggade jag tillbaka lika mycket men trots det så var stämningen bra om än lite påfrestande. När de hade gått så vilade vi lite innan det var dax för lektion 2 av buggen, som för övrigt var mycket givande då jag fick lära mig lite mer om vad jag gör för fel så jag kan rätta till detta eller ialla fall tänka på det i framtiden och försöka förbättra.
Nu är vi i hemmets lugna vrå och jag har just käkat en stor skål fruktsallad (även om jag fuskade lite med två bitar mjuk pepparkaka och några havreflarn....)! I morgon kan jag och Liam se fram emot en tur på Väla med Rebecca och Ludwig- ska bli jätteskoj!!

Inga kommentarer: