lördag 1 november 2008

Kaos på mammaträffen

Stackars Anna är helt slut....
Rosita har koll på Ludwig, Liam, Ronja och Vilton

I torsdags var det ju mammaträff. Tyvärr hade jag mindre koll i min tomma skalle att det skulle vara hemma hos mig så jag hade ingenting hemma att bjuda på. Halv 2 på morgonen kom jag på att jag kunde göra scones- det är ju relativt enkelt. Bara synd att jag inte hade mjöl eller massa mjölk hemma. Så när jag hade mojsat ner ALLT i en skål så var mjölken slut, vilket innebar att Anna inte kunde dricka kaffe...


Summa sumarium: det gick käpp rätt åt skogen. Barnen grät, jag bröt ihop och bölade inne på toaletten, mammorna var slutkörda osv....


Jag ber uppriktigt om ursäkt till alla mammor (speciellt Rebecca som fick gå som stand-in för mig och lagade sconsen och diskade *skäms*) och lovar att nästa gång som det är hemma hos mig så kommer det bli MYCKET bättre och godare mat (och en massa mjölk till Anna)!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

KRAM

Anna och Ronja sa...

Huvudsaken e ju att vi träffas. Tyckte det va väldigt god saft i alla fall:-) Kram