torsdag 16 oktober 2008

Ny sängkamrat


I natt fick jag en ny man i min säng.... Liam ställde upp och sov hela nattten inne hos sin mamma så jag inte skulle vara ensam och rädd. Det tyckte jag var mycket snällt av honom ;-) Som resultat så sov jag mycket bättre än föregående natt och gick till och med upp innan honom idag. Uppe och studsade redan halv 7 utan att jag har anledning att gå upp. Det är ännu inte ljust ute så det suger lite men det är i alla fall morgon och idag kommer min älskade make hem igen. Det känns som att mer än halva jag har varit borta! Längtar....


Kom till slut på varför jag mådde så dåligt igår- jag är tydligen känslig (allergisk) mot morötter så det lär jag ju undvika i framtiden!!

1 kommentar:

Rosita sa...

Så mysigt att få sova med sin gosunge!
Skönt att du känner dig bättre nu!