onsdag 15 oktober 2008

pissig dag

Idag skulle Rebecca och Jessica komma men när jag gick upp i morse så märkte jag att jag hade lite ont i magen och allt eftersom morgonen fortlöpte så fick jag mer och mer ont. Till slut fick jag helt enkelt skicka sms att jag inte kunde ha folk och sen gick jag och la mig medan Liam och farmor gick en runda. Kl 11 var det dax för kaffe för "arbetarna" (morfar och farfar som bygger in uterummet till en walk-in-closet) så då fick jag pallra mig upp. Efter det så gick jag och Liam och vilade en timme (eller närmare två). När det var dax för Liams middag vid 2 så mådde jag så kasst att jag knappt kunde lyfta skeden, mina händer skakade och jag klöktes hela tiden av illamående. Nu känns det lite bättre men det suger att sånt händer när Staffan inte kommer hem! Nu är det Liam som är kinkig så jag får väl försöka ta hand om honom...

2 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Usch krya på dig Lina!! Styrkekramar.

Rosita sa...

Din stackare :-(
Hoppas du mår bättre snart igen!
(Eller hoppas, hoppas att det kan bero på något positivt.... ;-) )

Kram på dig!