onsdag 22 augusti 2012

Ont...

I morse vaknade jag vid 6-tiden av att jag hade väldigt ont i höger sida av magen och ryggen, typ som en blandning av håll och mensvärk. Försökte sova en stund till men fick gå upp eftersom jag hade så ont att det inte gick att ligga ner. Såklart blir man lite orolig om det är så att bebis i magen inte mår bra.
Jag tog en kopp kaffe, 2 mackor och 2 panodil sen gick jag och la mig igen och fick lite mer vila så nu känns det lite bättre! Tyvärr funkar liksom inte kroppen idag så jag är fast i soffan medan familjen har gått på skogsäventyr. Trots att de bara varit borta drygt en timme saknar jag dem nåt fruktansvärt och hoppas att de snart är tillbaka!

1 kommentar:

Elinor sa...

Då börjar det närma sig, vilken lycka att bli trebarnsmamma.

Hoppas att jag också får turen att bli det en vacker dag.

Kramis