onsdag 8 augusti 2012

I´m Back! :-D

Ojojoj, det har ju hänt en del sen jag skrev här sist....
Nu är vi snart en 3-barns familj (!!) och vi hoppas på att det blir en liten flicka som gör vår familj komplett, men det går precis lika bra med en liten gosse till!

Liam har hunnit bli stora pojken och tjatar om att få börja skolan, vilket han kommer att göra ett år tidigare eftersom han är så pass långt fram i utvecklingen iaf.
Oliver är världens goaste, charmig så det förslår och vet mycket väl om det :-S Vi får nog hålla koll så han inte manipulerar oss alltför mycket utan att vi märker det :-)

Eftersom jag kommer vara mammaledig framöver ska jag försöka att skriva här titt som tätt men frågan är om det är någon som kommer veta att jag har satt igång bloggen igen?? Om det är någon som ser detta kan ni väl skriva en kommentar, annars får jag väl mest skriva för min egen skull, och barnens förstås!

2 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Roligt. Kommer följa dig så blogga på:-)

Rosita sa...

Ja jättekul! Jag tittar gärna in med! Spännande att se hur ditt liv som bebismamma blir denna gången! Tänk att alla fått eller får bebisar nu igen! Så himla kul!(Även om du och jag ligger steget före de andra ;-) )