onsdag 11 februari 2009

sjuk

Jag pallar inte vara sjuk mer! Ska detta skitet aldrig ta slut eller? Nu sa sköterskan igår att jag fått ett virus men om jag fick feber som inte ger med sig så ska jag höra av mig, och gissa vad- igår kom febern med full kraft och nockade mig fullkomligt, hade nästan 39 grader i morse. Som tur är så har den efter ett par runder med Alvedon gått ner till 38 men jag känner mig helt väck. Är såklart orolig hur alla dessa sjukdomsrundor påverkar lilla bebisen i magen, det kan ju inte vara hälsosamt att mamman är sjuk nästan jämt. För att inte tala om stackars Liam som inte förstår varför mamma inte orkar leka och busa som vanligt utan måste ligga till sängs. Life kinda sucks right now!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Inte ge upp nu... we need you! Snart vår ju, känner du inte det i luften :) love ya! P & K