fredag 27 februari 2009

Här händer det grejer...

Nu när Liam är stor gosse och går på dagis och allt så tyckte han att "nä nu är det dax att jag visar vad jag går för" och klättrar ur min spjälsäng ett antal gånger.... Så innan han slår ihjäl sig helt bestämde jag och hans pappa att det är säkrast att skaffa en "stor-pojke-säng". Trodde verkligen att det skulle dröja åtminstone ett eller kanske till och med två år till innan vi skulle bli tvugna till det men Liam tyckte annorlunda! Så nu har vi ingenstans vi kan sätta honom så han blir där, han klättar ju ur sin lekhage också, och sin matstol så vi får väl acceptera att Liam stor pojke-KAN SJÄLV!!

(Här är han i sin nya säng:)

1 kommentar:

Anonym sa...

gud stora killen nu! läskigt....

ps. ordverifieringen säger att jag ska skriva "lantis"
hur vet den det???

:-)