onsdag 27 maj 2009

Bebisen i magen

Jag tänkte att denna graviditeten ska jag minsann skriva massvis om hur det känns och hur det går m.m. Men jag kan konstatera att det finns inte så mycket nytt som händer... Magen växer, fogarna lossnar, halsbrännan frodas och bebisen SPARKAR!! Annars inget nytt. Det känns kul att vara gravid men det ska samtidigt bli skönt att inte vara det på några år sen. Har haft ett par dagar nu som jag faktiskt har kunnat röra mig relativt bra och till och med haft Liam i famnen i typ 2 min. Beror nog på foglossningsbältet som jag fick hem förra veckan. Fina grejor det där! Nu ska jag snart gå och vila (gick upp för typ 1.5 timme sen), ännu en nackdel med att vara gravid- man blir förbaskat trött!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bara lugn... en vecka efter hon har kommit vill du ha en till snabbt som ögat,eller hur? :)

Staffan sa...

Eller inte